Volgende maand..............................

2 mei 2013 - Home Sweet Home, Nederland

Ja nu kunnen we zeggen dat we volgende maand gaan. Wat klinkt dat erg dichtbij zeg, heb nog geen idee dat we er straks werkelijk zijn. Deze week al wel weer wat voorbereidingen gedaan. De jongens moesten nog paspoorten dus Ben naar de kapper en allebei op de foto. Vandaag paspoorten gaan maken. Helaas waren Tim zijn foto's niet goed dus die moest terug naar de fotograaf. En zal je net zien, is het fotoapparaat stuk, dus dat wordt pas weer volgende week. Ben zijn paspoort is in de maak. Wanneer die van Tim er ook is kunnen we de visa gaan regelen.

Ook al even in de kledingkasten gekeken. De mannen zijn weer aardig uit hun zomerkleding gegroeid dus ook hier moet nog wat aan worden gedaan. Gelukkig zijn we van de week voor zomerjassen geslaagd. Heb vandaag een tas vol shorts gescoord bij V&D dus wordt even passen van de week. Hopen dat niet alles retour hoeft.

En zelf ga ik dinsdag lekker shoppen met moeders in Alkmaar, hoe vervelend..........