I'm leaving on a jet plane, don 't no when I'll be back again.........................

26 juli 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Ja nu is echt de laatste dag aangebroken. We kunnen lekker uitslapen en rustig aan doen want we mogen tot 12.00 uur op onze kamer, toch staat housekeeping om 9.30 uur al op de deur te kloppen (volgens Ben moet ze Boatkeeping roepen). Aan boord is een starbucks dus daar maar wat gehaald voor ontbijt. Alles in de koffers en op weg.

We moeten ook de auto inleveren en omdat we geen idee hebben hoeveel tijd dat in beslag neemt gaan we maar meteen richting vliegveld. De andere optie is nog ergens een winkelcentrum zoeken maar omdat we toch niet weten waar en dan ook maar wat gaan rondlopen is dit waarschijnlijk de beste optie. Het betekend wel dat we erg lang moeten wachten.

We zitten nu dus op LAX en gelukkig hebben we een plekje gevonden met zicht op de vliegtuigen en een stopcontact zodat we tijdens het wachten in ieder geval de laptop en tablet kunnen gebruiken. Jos komt de tijd door met een puzzelboekje. Over twee uur kunnen we de koffers gaan inchecken en dan nog 3 uur wachten om te boarden. Hopelijk kunnen we een aantal uur slapen in het vliegtuig en morgen liggen we weer in onze eigen bedjes...

We hebben genoten van deze vakantie. Zo veel gezien en meegemaakt. Echt een vakantie om nooit meer te vergeten.

Iedereen die heeft gereageerd op onze belevenissen bedankt voor jullie reacties. Jammer dat het niet is gelukt met de foto's maar thuis zal ik er nog een aantal opzetten. Van de rest zullen we een boek maken zodat we altijd kunnen terugkijken op deze prachtige 4 weken die wij hier samen hebben doorgebracht.

En iedereen die nog op vakantie gaan, wij hopen dat jullie net zo'n fijne vakantie hebben als wij hebben gehad.

1. Linda:
    27 juli 2013
    Wat een mooie vakantie en fijn om alles zo met jullie mee te beleven, goede reis en tot snel!!
  2. Janny:
    Goede reis
  3. Mieke:
    27 juli 2013
    Allemaal een hele goede terugreis. Ja El, deze reis vergeten jullie nooit meer, zoveel mooie herinneringen. Gelukkig hebben jullie de foto's nog!!!
  4. Monique Jonker van Wijk:
    28 juli 2013
    Goedemiddag,

Inmiddels bent u weer terug in Nederland en na het lezen van al uw verslagen kan ik concluderen dat u heerlijk genoten heeft.
    Een reis met een gouden randje!
    Nu lekker na genieten en bijkomen en heerlijk in uw eigen bed slapen.

Ik zie u vast nog een keer langs komen met de geweldige foto's die u ontgetwijfeld heeft gemaakt.

Met vriendelijke groet,

Monique Jonker van Wijk