Laatste wijzigingen (hopelijk)

23 februari 2013 - Home Sweet Home, Nederland

Na uren en uren op de computer eind januari alle overnachtingsplaatsen geboekt.

Daarna de reis op AllesAmerica.com gezet, deze site wordt gelezen door iedereen die er ook heen gaat of er al (diverse malen) is geweest. Er zijn dan mensen die jouw verhaal lezen en meedenken d.m.v. op- en aanmerkingen. Nou dat is niet goed voor je nachtrust kan ik melden, want "waarom doe je dit", "waarom daar zo kort"en "waarom daar zo lang"?

Je gaat dan toch weer even kritisch naar je geplande route kijken. Toch aan de hand van deze opmerkingen een overnachting eruit gehaald en nu een stuk langer onderweg naar Yosemite, maar dan kunnen we hier wel 2 nachten blijven. En nu zitten we midden in het park ipv er alweer buiten.

Besloten de rest te laten zoals gepland. Helaas, je kan nu eenmaal niet alles zien, en wij komen vast weer op plekken waar anderen misschien niet komen.

Van de week toch nog even geprobeerd of de 1e keus van onze overnachtingen in de Grand Canyon niet toch beschikbaar is (we hebben nu een back to basic plekje op een stuk bosgrond, meer is het niet, en daar zie ik toch wel een beetje tegenop voor 3 nachten). En jaaaaa via een andere site lukt het wel, ook al de bevestiging binnen. Toch iets meer luxe pffffffff (zie zelfs dat er een MacDonalds in de buurt zit, ik bedoel maar).

Nu nog wel even die andere cancellen (moet telefonisch) dus van de week maar eens voor gaan zitten.

Fijn dat nu werkelijk alles "op papier" is geregeld. En nu maar hopen dat straks  alles in de praktijk ook zo gaat zoals wij hopen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Judith Pleiter:
    23 februari 2013
    He ellen, ik zie (nog) nergens een route(op een kaart) die jullie gaan volgen?? Of komt/kan dat er niet op?
    gr Juud
  2. Miranda:
    3 maart 2013
    Hai Ellen.
    Heb je mail toch nog gevonden. We gaan jullie straks dagelijks volgen hoor! Weet nog hoe leuk dat was toen wij in Cambodje zaten.
    Liefs Miranda
  3. Chantal:
    7 maart 2013
    Jeetje, wat gaaf dat jullie dit gaan doen! Ben
    erg benieuwd hoe jullie het daar gaan hebben.
    Hoop dat ik tegen die tijd af en toe even jullie blog kan lezen tussen de poepluiers door ;-)
    Liefs