Door mooi Montana naar Missoula

2 oktober 2023 - Missoula, Montana, Verenigde Staten

Vandaag richting Missoula, een tussenstop voordat we naar Yellowstone gaan. Dat is anders net te ver rijden dus nog 1 nachtje overbruggen.
Het eerste stuk is een leuke route langs het Flathad Lake. Dit blijkt een heel groot meer te zijn dus dat duurt wel even voor je daar voorbij bent. Het zonnetje schijnt en het is zondag dus geen werk aan de weg.
Langs het meer zijn allemaal boomgaarden wat kersenbomen blijken te zijn.

Op een gegeven moment wordt de lucht erg dreigend maar het blijft droog en drie uur later zijn we bij ons nieuwe hotel. Gelukkig is er al een kamer gereed dus we kunnen meteen alles uitladen.

Daarna richting centrum voor een bakkie en een rondje om. Vervolgens richting een Mall. Hier is een hele grote sportzaak waar we heel veel Wildlife ontdekken. We zijn helaas niet de eersten, iemand anders heeft ze eerder gezien 🤔☹️😭.

Aan het einde van de middag weer terug naar het hotel waar we even de sauna en het zwembad induiken. Daarna bij de buren eten dus lekker makkelijk. We delen een pizza en een salade.
Nog een leuk gesprek met Silvie onze serveerster gehad. Over Yellowstone, en over wapens en jagen. En over hoe groot Nederland is, ( of beter gezegd: hoe klein) en dat wij nu elke dag eigenlijk ons eigen land doorkruisen.
Nadat ze ons letterlijk heeft               “bedankt” ( vast stiekem even op Google gekeken🙂) weer terug naar onze bedje voor 1 nacht.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Linda:
    2 oktober 2023
    Gelukkig is jullie Grizzly opgezet, zie mijn appje met NOS bericht🐻🫣 en leuk dat gebouw met Indy op de luifel. Mmhhh die pizza en 🥗 zien er toppie uit👍🏻 Op naar Yellowstone en belletje mee😉💋💋
  2. Fam. Tesselaar:
    2 oktober 2023
    Ja heftig zeg, zal flink bellen 🛎️ hoor.
    En ja zag Indy en daarom foto gemaakt😉. Kun je de foto’s hier een beetje goed zien? Voor mijn gevoel zijn ze zo klein?
  3. Tim:
    Ik ben ook langs Ronald Reagan gelopen in Budapest
  4. Fam. Tesselaar:
    Hey was hij daar ook? Grappig 🤣 nu op bezoek in Montana 😉
  5. Linda:
    2 oktober 2023
    Foto zijn prima zichtbaar als je er op klikt👍🏻👍🏻