Even stukje lopen 🫣

27 september 2023 - Jasper, Canada

We beginnen vandaag met een ontbijtje in het restaurant bij het hotel. Wel zo makkelijk, hoeven we niet ver te zoeken. Oatmealcake met vers fruit. Na onze fruitige ontbijtjes in Vancouver hadden we hoge verwachtingen. Nou het fruit was niet meer dan drie hele dunne plakjes appel en een schepje appel compote🤨. Toch wel lekker buikje vol en dus weer op pad.

Op ons programma voor vandaag staat Lake Maligne. Het is niet ver rijden bij Jasper vandaan. Onderweg diverse stopplaatsen met weer prachtige uitzichten.
We spotten een hert langs de kant.

Bij het meer aangekomen besluiten we voor route 20 te gaan, the Mooseloop. Dit is een niet al te lang stukje wandelen.
Het is niet echt een makkelijk pad i.v.m. de vele boomstronken en modderige stukken. We komen bij een meer waar diverse fotografen zitten te wachten. We zien niets, ze doen ook niets dus lopen uiteindelijk maar weer door. Route 20 wordt niet meer aangegeven maar wel de Upper Mooseloop . Oké dan die maar volgen.
En zo duurde ons rondje iets langer en kwam er maar geen einde aan 😅. Uiteindelijk ruim 8 km. boomstronken springen verder komen we weer terug. Pfffff  goed bezig 💪🏼. Onderweg natuurlijk geen Moose 🫎 gezien.

we rijden ook langs Lake Medicine, het gekke van dit grote meer is dat het bijna leeg is 🤔. Je zou zo naar de overkant kunnen (wad)lopen.
Weer terug in ons hotel even uitpuffen en dan op pad voor het diner. Vandaag stond vlees en vis op het menu.

1. Linda:
    27 september 2023
    Goh lekker wandelpad zeg, maar ja je moet al die zoete ontbijtjes er wel weer aflopen hé. Aan beweging geen gebrek zullen we maar zeggen😉 sprak ik vanaf de bank😜😂😂 kussie van je zussie💋💋