WoW wat een race!! πŸ†πŸƒπŸ½

8 oktober 2023 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Raceday! Weer vroeg eruit. Tim gaat om kwart voor 6 de deur uit en wij een uur later. Go for it kanjer πŸ‘ŠπŸ».Β
Wij gaan met de metro naar het 3 Miles punt (5 km) en kunnen dan ook oversteken naar ongeveer het 19 km.Β punt.Β
We zijn er mooi op tijd en het duurt niet lang of de handbikers komen eraan. Wat een sport zeg, zwaar!

Dan komt de helikopter 🚁 boven ons hangen en weten we dat de kopgroep eraan komt. Er staat al veel publiek en ook heel veel met koebellen dus mijn Berenbel komt vandaag goed van pas. We hebben ook een kleine Nederlandse vlag πŸ‡³πŸ‡± bij ons dus Tim kan ons niet missen. En moeders kan goed schreeuwen dus moet goed komen.Β
Er komen diverse groepen voorbij en dan spotten we Tim. Hij heeft een lichtgevend geel hesje aan wat maar weinige hebben, en met zijn lengte is hij goed te herkennen van afstand. Filmen en met een vlag zwaaien en schreeuwen levert niet het beste filmmateriaal op ☺️ maar we doen ons best.
Hij ziet ons in ieder geval.Β
Β

Als hij voorbij is lopen we naar het volgende punt waar we wel weer even geduld moeten hebben. Ook hier loopt hij precies aan onze kant.Β
Daarna weer in de tram. Deze gaat hoog door de lucht en daardoor zien we steeds stukjes parcours met drommen mensen.Β
Β

We gaan nu naar Chinatown, de route loopt namelijk voor ons hotel langs. Bij de poort gaan we kijken (34 km). De eerste mannen zijn hier al voorbij maar we zien Siffan Hassan als 1e vrouw passeren. Hup Sifan!!

Als Tim langskomtΒ krijgen weΒ een duim πŸ‘πŸ» dus hij gaat nog goed.Β
Β

Daarna flink de pas erin om nog het laatste punt mee te pakken, 40 km. Hier een vuist want hij gaat als een speer. Op de app zien we zijn eindtijd 2.27.20 WOW wat een prachtig PR. πŸ‘πŸ‘.Β
Wij kunnen niet bij de finish in de buurt komen en gaan daarom langzaam terug richting hotel waar nog urenlang duizenden en duizenden mensen langskomen. (Totaal 47.000 mensen )Β
Β

Tim kan na de finish naar een VIP tent waar ook de winnaars worden gehuldigd. Dus het duurt nog wel even voor we hem weer spreken.Β
Terug in het hotel krijgen we alle verhalen te horen en kunnen we de filmpjes laten zien.Β
Zo trots op zijn prestatie! Hij is 95e man geworden en 1e Nederlandse man.Β

Leuk de reacties vanuit Nederland. Hij blijkt zelfs heel even in beeld te zijn geweest πŸ˜„

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tim:
    Leuk verhaal
  2. Linda:
    9 oktober 2023
    Wauw wat een geweldige tijd zeg, wat zullen jullie trots zijn op deze kanjerπŸƒπŸ»πŸ‘πŸ»πŸ₯‡feliciteer hem maar met zijn nieuwe pr, echt gaafπŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹
  3. Fam. Tesselaar:
    Zeker!! Zullen we doen 😘
  4. Miranda:
    9 oktober 2023
    Wat zal dat een spektakel geweest zijn! Maar wat super goed van Tim zeg! En ook leuk dat jullie hem een aantal keer hebben gezien en hij jullie ook πŸ˜€.
    Nou vandaag maar bijkomen denk ik zo 😘
  5. Miranda:
    Nou vandaag maar bijkomen denk ik zo 😘
  6. Miranda:
    9 oktober 2023
    Wat zal dat een spektakel geweest zijn ! En wat super gedaan van Tim, chapeau πŸ’ͺπŸ˜€!!
  7. Miranda:
  8. Miranda:
  9. Miranda:
    πŸ™ˆ kon mijn bericht niet doorsturen . Maar 5x is wel wat overdreven 🀣🀣
  10. Fam. Tesselaar:
    9 oktober 2023
    🀣🀣🀣🀣 ja maar was ook groooooot spektakel en we gaan vandaag ook zekerrrrrrrr genieten 😘
  11. Monique Tesselaar:
    9 oktober 2023
    Fantastische prestatie van Tim. Ik zag pas later dat er TV beelden waren uitgezonden dus die heb ik even gemist. En toen ik naar de resultaten ging kijken zag ik dat Sifan gewonnen had en Tim eerste Nederlandse man.πŸ‘πŸ‘πŸ‘Fijn dat jullie hem onderweg een paar keer hebben kunnen zien.