Wonderfull Whistler

22 september 2023 - Whistler, Canada

Na een goed ontbijt 🥞 vandaag door naar Whistler, slechts 125 km rijden van Vancouver. Het is prachtig weer en een prima weg dus vroeg in de middag al op de plaats van bestemming. Crystal Lodge is onze slaapplek voor de komende 2 nachten. Weer een stukje sjieker. We kunnen nog niet meteen in onze kamer maar wel alvast parkeren. Daarna Whistler ontdekken. Wat een leuk stadje. De naam is te danken aan het geluid wat de bergmarmotten maken, we hebben het nog niet gehoord.

In 2010 waren de winterspelen in Vancouver en in dit plaatsje was o.a. het skiën en de biatlon. De Olympische arena waar de prijsuitreiking was en de ringen zijn hier nog terug te vinden.
Als we op een terras even wat drinken krijgen we een berichtje van het hotel dat de kamer gereed is.
Na onze spullen geïnstalleerd te hebben weer op pad.
Wat is het hier mooi zeg. Zeker met het heerlijke ☀️ van vandaag maar we kunnen ons ook goed indenken hoe het er met sneeuw ⛄️ uitziet.
We hebben nog een eind gewandeld en ons diner bestond vandaag uit pizza 🍕😋.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Edith:
    22 september 2023
    Wat maken jullie nu al een geweldige reis,
    en zo leuk om mee te lezen wat jullie allemaal zien en beleven.
  2. Fam. Tesselaar:
    22 september 2023
    Ja het is hier prachtig . Het weer werkt zeker ook mee. Geef Simba een hele dikke knuffel van ons 😘
  3. Linda:
    22 september 2023
    Wat een mooie foto’s en schattig stadje😍 en prachtig weer beter dan hier😉 en El, van harte met onze mam🥳 💋💋
  4. Monique Tesselaar:
    22 september 2023
    Ziet er heel leuk uit en zo te zien treffen jullie het ook met het weer. Heb je Davy's onderkomen nog kunnen vinden?
  5. Fam. Tesselaar:
    22 september 2023
    Ja zeker! Heb hem al geappt. Hij zit in een heel grote Lodge.
  6. Miranda:
    24 september 2023
    De ringen gevonden zie ik 👍😉! Prachtige plek.
  7. Fam. Tesselaar:
    24 september 2023
    Ja zeker prachtig! En die ringen waren niet te missen. Hadden er nog wel even willen blijven maar moeten weer doorrrrrrrr.