Vancouver, dag 2

20 september 2023 - Vancouver, Canada

Nadat we bij de buren (Bitches) vanmorgen ons ontbijt hebben gehaald gaan we rustig aan richting Vancouver. Ellen eerst even oefenrondje op de parkeerplaats want hoe werkt een automaat ook alweer?  Jos rijdt het eerste uurtje en onderweg wisselen we om. Bij de grensovergang naar Canada 🇨🇦 even vriendelijk lachen en drie vragen beantwoord en we mogen door. Op naar het Barclayhotel. We  worden vriendelijk ontvangen door een praatgrage receptionist. Dan koffers neerzetten en de auto 🚙 parkeren.
We gaan daarna lopen richting Stanley park dat is een beetje in de buurt. We komen langs de haven met erg mooie bootjes 🛳️. Helaas begint het te spetteren. We spotten nog wasberen en zwarte eekhoorns 🐿️. Na een tijdje spettert het toch wel wat harder en verlaten we het park.

Bij Starbucks even pauze voor koffie en allemaal lekkere cakejes wat onze magen weer aardig vult.

1. Miranda:
    20 september 2023
    Leuk om jullie zo te volgen 😊. Ben heel benieuwd om alles te zien. Hopelijk verloopt vanaf nu alles zonder toestanden. En kunnen jullie gaan genieten 😘.
  2. Fam. Tesselaar:
    Thanks, wij hopen 🤞🏻 dat ook! 😉
  3. F Tesselaar:
    20 september 2023
    Goedemorgen, ik denk tenminste dat het bij jullie nog ochtend is. Jos, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
  4. Fam. Tesselaar:
    Bedankt! En ja beginnen net aan onze dag . Is hier nu 8.17 uur