Sleepless in Seattle

19 september 2023 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Na een lange reis gister aangekomen in Seattle. Er gingen wat dingen niet helemaal volgens plan. 2e vlucht  Ellen er uitgepikt voor uitgebreide controle, wat gelukkig summier was, dus gauw weer door naar de gate. We hadden namelijk nog niet kunnen reserveren ( iets met Esta?? Maar die hadden we keurig op papier mee) Toen wel reservering maar geen stoelen 🪑 want  vlucht was vol 😱 Daarna wel stoelen maar niet naast elkaar, maar gelukkig kunnen wisselen met iemand. Pffff

In Seattle via de rij van de Efteling ( vol met voornamelijk Aziaten) richting Douane. Weer 1 1/2 uur verder. Daarna naar autoverhuurbedrijf met shuttlebus. Ellen haar telefoon wilde daar niet meewerken voor de navigatie, dus met die van Jos richting hotel. Toen waren we zo’n beetje 24 uur op, en moesten nog een paar uurtjes. Onderweg nog even bedacht gauw een foto te maken want Seattle gaan we vandaag weer verlaten.
Onze hotelkamer niet meer uitgeweest. Jos heeft gelukkig nog wat geslapen maar Ellen 👀 helaas niet. Veel te veel prikkels te verwerken.

Zo ontbijt scoren en dan rustig richting Vancouver. 230 km voor de boeg.

1. Monique Tesselaar:
    19 september 2023
    Never a dull moment on a journey like this. Gelukkig zijn jullie zonder al te veel problemen aangekomen. Het zal je toch gebeuren dat je Esta niet terug te vinden is. Nu in een rustig tempo naar Vancouver.