Hop on Hop off

21 september 2023 - Vancouver, Canada

Gisteravond nog even wezen gamen ( lees flipperen) bij de buren en niet te laat slapen. Hebben toch nog wat in te halen.

Vandaag is Jos zijn verjaardag 🎁. We hebben al wel door dat we het geluid van whatsapp s’avonds uit moeten zetten i.v.m. het tijdsverschil,  anders worden we wakker van de piepjes. Maar leuk om dan s’morgens felicitaties te lezen. En het blijft grappig dat je voor je familie al lang jarig bent maar hier dan nog niet😉.
Na een flink ontbijt met een beetje rare combi ( zoet kaneelbrood met gebakken ei en spek en fruit) kunnen we ertegenaan vandaag.
We besluiten de hop on hop off bus 🚌 te pakken. Zo kunnen we een groot deel zien in 1 dag en krijgen we onderweg informatie.
De zon ☀️ is gelukkig weer terug maar een vest is wel nodig. Op diverse plaatsen eruit. O.a. bij de haven waar twee grote cruiseschepen liggen, waaronder de Volendam. Ook Granville Island is een leuke plek om te vertoeven. Heel veel winkeltjes en een overdekte markthal. Hier even een klein taartje gegeten. Alleen Chinatown was geen succes. Hier gauw de bus weer opgezocht, te veel zwervers en ongure types.
Net op pad geweest voor een avondmaal. In onze straat heel veel Koreaanse of Vietnamese eethuizen, maar uiteindelijk bij de Griek beland.

1. Linda:
    21 september 2023
    Inderdaad een bijzonder ontbijt 🍳🍍🥝 fijn dat de zon zich laat zien en morgen weer on route?? Liefs 💋 💋
  2. Fam. Tesselaar:
    21 september 2023
    Ja weer on route vandaag naar Whistler. Is maar een klein stukje dus rustig aan! 🐌
  3. Linda:
    21 september 2023
    Hier een regendag hopelijk bij jullie beter😉😘
  4. Fam. Tesselaar:
    Hier een stralend zonnetje 🌞
  5. Mieke:
    Gefeliciteerd met Jos!!
  6. Fam. Tesselaar:
    Dank je wel!
  7. Miranda:
    21 september 2023
    Wel lekker nog zo'n dagje in Vancouver, even acclimatiseren. Een hele goede rit morgen naar Whistler. Wel even op de foto met de Olympische ringen hoor 😉