Genieten met een grote G

23 september 2023 - Whistler, Canada

Wat hebben we een prachtige dag achter de rug. Op tijd op pad om een wandeling te maken om en nabij The Lost Lake. Gelukkig hebben we het gevonden šŸ˜ƒ. Verschillende padenĀ om te kiezen, van makkelijk tot pittig. In dit gebied schijnenĀ beren voor te komen maar we zijn er niet rouwig om dat we die niet zijn tegengekomenšŸ˜‰. Wel een paar leuke eekhoorns gespot.

sā€™Middags zijn we met de kabelbaan de berg op gegaan. Er is nu nog maar 1 kabelbaan šŸš  open die over drie dagen ook voorlopig sluit, dus we boften.Ā
Wat een prachtig uitzicht onderweg en boven. Het is vandaag weer een stralende zonnige dag dus een geweldig zicht.Ā
Boven ook nog een route gewandeld dus een sportief dagje zo. Goed voor de stappenteller!Ā
Op de berg ook nog wat dieren gespot, o.a. brutale vogeltjes en dikke marmotten.Ā
Er was ook een soort wandelevenement bezig waarbij mensen de berg op liepen. Nou petje šŸ§¢ af hoor.Ā
Heel veel fotoā€™s gemaakt maar die kunnen vast niet weergeven hoe mooi het was.Ā
Terug beneden nog lekker in het zonnetje zitten lezen en daarna aan de pasta. Jos lekker gedoucht en ik in bad šŸ›€šŸ¼. Wat zullen we slapen vannacht.Ā

Fotoā€™s

1. Mieke:
    26 september 2023
    Jullie genieten wel zeg en wat een hotelkamer!! Ieder een bedšŸ¤”
  2. Fam. Tesselaar:
    26 september 2023
    Heerlijk, in elk hotel weeršŸ˜„ De eerste nacht samen in 1 bed gedoken maar die was kleiner dan ons eigen bed, dus keuze was niet al te moeilijk šŸ˜‰
  3. Mieke:
    27 september 2023
    šŸ˜…Thuis moet je er weer aan geloven El!