Chicago it is!

8 oktober 2023 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Het is vandaag vroeg dag want om 6 uur staat de taxi voor de deur om ons naar het vliegveld te brengen. Het inchecken en de douane gaan redelijk snel, dus tijd voor een klein ontbijt. Om 8.35 uur vertrekken we richting Chicago. Na een voorspoedige vlucht zijn we zo weer 2000 km verder en een uurtje onderweg verloren.
Heel raar als je hier uit het vliegtuig stapt. Je komt dan meteen in een hele drukke hal waar alle vertrekkende passagiers klaar zitten om te boarden en waar alle winkels zijn.
De koffers zijn er zo en dus door naar de trein. Tim kon ons gelukkig precies vertellen welke lijnen en waar eruit dus dat was makkelijk. Al is een tijd staan in een overvolle trein met koffers nou weer niet zo prettig. Blij dat we uiteindelijk weer buiten staan.

Als we zuurstof staan te happen en te oriënteren waar naartoe, staat Tim voor onze neus. Met een ijsmuts op. Die kreeg hij ‘s morgens bij de 5 km. loop die hij heeft meegedaan. Helemaal blij ei 🥚 zo leuk vond hij die loop. Alleen maar genieten onderweg en niet voor een tijd rennen. Met nog 22.000 anderen 🙃.

Samen lopen we naar het hotel.
Eerst maar opruimen want Tim heeft 1 kleine koffer mee, maar overal ligt iets 🫣.
Zal wel even aanpassen worden want kamer is niet al te groot😬. Een beetje bijkomen van de reis. Dan op pad voor paar boodschapjes, waren in de veronderstelling dat we hier ontbijt hadden in het hotel, maar blijkbaar niet. En morgen vroeg op pad voor de marathon die al om 7.30 uur begint 🙄 en waarvoor er toch nog even wat gegeten moet worden.
Tim weet een supermarkt dichtbij, nou dat blijkt toch nog even stukje tippelen.

Als avondeten weet hij een Italiaan waar hij al eerder pasta heeft gehaald. Wij willen wel in een restaurant eten, want op de hotelkamer wordt wel erg behelpen. Dat kan daar ook, dus weer aan de wandel. Het blijkt er nogal druk te zijn, maar omdat in de buurt geen andere opties zijn,  eerst nog tijdje wachten op tafel.

Als we uiteindelijk tafel hebben krijgen we te horen dat we i.vm. de drukte alleen pizza’s kunnen bestellen. Pasta’s gaan nog wel      1 1/2 uur duren☹️. Totaal geen trek in pizza maar zo lang gaan we ook niet meer wachten dus het moet maar.
Daarna terug en kan Tim zijn spullen klaarzetten. Wordt morgen weer een vroegertje.

1. Linda:
    8 oktober 2023
    Zo goed druk daar in Chicago, heel nieuwsgierig hoe Tim heeft gelopen. Zag dat er toptijden waren gehaald dus hopelijk Tim ook wat van zijn pr af😉 veel plezier samen👨‍👩‍👦💋💋
  2. Fam. Tesselaar:
    8 oktober 2023
    Ja fantastisch gelopen met een fantastisch PR. 95e man en 1e Nederlandse man 😄 2.27.20